Klantenservice

    Verzending

    Normalieter wordt er naar gestreefd om producten die voor 15.00 besteld en betaald zijn,  dezelfde dag nog te versturen en kunt u de bestelling de volgende dag in huis verwachten. In het geval van backorder of leveringsproblemen zult u hier per e-mail van op de hoogte gesteld worden. De verzending wordt gedaan door DPD. Er worden lage verzendkosten gerekend van 3,95 Euro op de orders. Nadat het pakket verzonden is, krijgt u een tracking code opgestuurd, waarmee u het pakket kunt traceren in het leverproces.

    Betaling

    Via onze webshop is het mogelijk om veilig een betaling uit te voeren vanaf alle grote banken in België, dank zij onze betalingsprovider Multisafepay. Wij verwijzen naar onze pagina "Betalingsinformatie" voor meer info.

    14 dagen niet goed geld terug garantie

    Bij HomeWizard is het mogelijk om artikelen te  ruilen of te retourneren als je dit binnen 14 dagen na aankoop aan ons meldt. Het is van belang dat het product in de oorspronkelijke verpakking zit voorzover dat mogelijk is en dat het product compleet wordt terug gestuurd. Helaas kunnen beschadigde of niet complete producten niet in aanmerking komen voor restitutie of ruiling.

    Om een product retour te sturen dient u altijd eerst contact met ons op te nemen met onze klantenservice via info@homewizard.be u ontvangt dan informatie over de verdere procedure.

    Product defect of beschadigd bij ontvangst

    Indien het bestelde product bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is, dient u zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen contact met ons op te nemen, via info@homewizard.be. Wij zullen dan ons uiterste best doen om een passende oplossing te bieden.

    Veilig winkelen

    HomeWizard doet er alles aan om transacties veilig te laten verlopen, daarnaast hechten we veel waarde aan een goede service en after-sales support.